NAŠE CHARITATIVNÍ ČINNOST
Kiehl's mise říká, že máme „nějakým způsobem zlepšit kvalitu komunity ... vytvářet lepší občany, lepší firmy a lepší komunity.“ Za tímto účelem zaměřujeme své úsilí především na zlepšení našich místních komunit zaměřením našich filantropických snah na potřeby a obavy jejich občanů.
NÁŠ ZÁVAZEK
NAŠIM KOMUNITÁM
Prostřednictvím „Kiehl's Gives“ uplatňujeme přístup zdola, abychom pomohli místním komunitám zaměřit se na tři klíčové oblasti: výzkum AIDS, životní prostředí a problémy dětí. K dnešnímu dni jsme navázali partnerství s více než 50 charitativními organizacemi po celém světě.
VÝZKUM AIDS
S hlubokými kořeny v East Village je Kiehl's dlouholetým obhájcem v boji proti HIV/AIDS, nemoci, která zničila tuto komunitu v 80. a 90. letech.
Zvyšováním povědomí a finančních prostředků se snažíme významně ovlivnit počet případů HIV/AIDS po celém světě.
Kiehl's x Alicia Keys
PROSTŘEDÍ
Společnost Kiehl's se dlouhodobě věnuje závazku respektovat a zvyšovat povědomí o našich oceánech, parcích a venkovních prostorách - a to díky recyklačnímu programu, který je součástí našich butiků již od 70. let. Dále máme spuštěné další iniciativy v oblasti ochrany a získávání finančních prostředků ve službách místních komunit.
Future Made Better je náš závazek udržitelnosti k odpovědným ingrediencím a zajišťování zdrojů, minimalizaci výrobního odpadu a ekologickému designu prodejen.
Kiehl's x John Legend
PROBLEMATIKA DĚTÍ
Do naší nabídky produktů hrdě zahrnujeme každého člena rodiny: maminky, tatínky, miminka a dokonce i psy. Oslavujeme rodiny, které žijí a pracují v našich místních komunitách, a dodnes můžete najít jejich fotografie na naší Baby Wall v buticích!
Naše rodinné hodnoty jsou základem našeho závazku podporovat dětské charity. Naší vizí je vytvářet bezpečnější a udržitelnější prostředí pro děti prostřednictvím komunitních vztahů a úsilí o získávání finančních prostředků.
Kiehl's x Matthew McConaughey
Filantropie
Podívejte se na naše video o filantropických činnostech značky Kiehl’s.
KIEHL'S MISE
„Firma, která má smysl, musí mít účel své existence. Nejen účel každodenní práce za účelem získání zisku, ale kromě toho nějakým způsobem zlepšit kvalitu komunity, které se zavázala. Každá firma - jako každý člověk - by měla prospívat lidem v jejím okolí; a díky jejich každodennímu úsilí je poselství, které tím předává, odhalením standardu kvality, na kterém je jeho celoživotní dílo prováděno.
My zde v Kiehl's doufáme, že díky kvalitě našich produktů, způsobu, jakým se naše každodenní kontakty dotýkají spravedlnosti a férovosti, můžeme nějakým způsobem komunikovat s těmi, kteří si možná nebyli vědomi že tyto vlastnosti jsou věčné a obnovitelné každý den, což vede k lepším občanům, lepším firmám a lepším komunitám.
Neustále se snažíme tuto vizi realizovat a neustále se snažíme sloužit našim zákazníkům, našim komunitám a jeden druhému podle svých nejlepších schopností.“