Volejte nám

Zákaznický servis je tu
pro Vás každý všední den
8:00 – 17:00.
Volejte: +420 296 180 661

Pište nám

Piště nám 24 hodin denně,
7 dní v týdnu na email
obchod@kiehls.cz.

Napsat email

Naše prodejny

Získejte konzultaci Vaší pleti
zdarma na našich kamenných prodejnách.

Najít prodejnu

NEJČASTĚJŠÍ DOTAZY

Kde můžu zakoupit produkty Kiehl's?

Děkujeme vám za zájem o produkty Kiehl's Since 1851!

Naše výrobky můžete zakoupit na tomto e-shopu nebo ve specializovaných obchodech Kiehl's. Chcete-li vyhledat nejbližší obchod Kiehl's, použijte prosím funkci "Najít obchod". Stačí kliknout sem.

Zasíláte vzorky produktů?

Na našich stránkách www.kiehls.cz nabízíme tři vzorky zdarma ke každé on-line objednávce.
 
Nebo navštivte některý z našich obchodů a na základě konzultace péče o pleť si odneste vzorky produktů na míru vaší pleti.  Chcete-li vyhledat nejbližší obchod Kiehl's, použijte prosím funkci "Najít obchod". Stačí kliknout sem.

Kdy bude další akce?

Nejjednodušší cesta jak se dozvědět o všech dalších akcích nebo nových produktech Kiehl´s je přihlásit se k odběru newsletteru. Přihlašte se zde.

Mohu objednávat i mimo Českou republiku?

Ano, nyní zasíláme objednávky i na Slovensko. Pro doručení na Slovensko v košíku vyberte doručení prostřednictvím UPS. Slovenské objednávky musí být hrazeny bezhotovostně převodem na účet prodávajícího přes portál PayU Money.

Proč je má objednávka stále ve stavu "zpracovává se"?

Vaše objednávka může být stále v procesu zpracování nebo mohla nastat nesrovnalost v našem skladu, která způsobila zpoždění. V některých případech může být objednávka ve stavu "zpracovává se" až 2 dny. Pro více informací, prosíme, kontaktujte naši zákaznickou linku.

Jakým způsobem mohu sledovat svou zásilku?

Stav vaší zásilky podle přiřazeného čísla můžete sledovat na internetových stránkách: https://www.dpd.com/cz a https://www.postaonline.cz/trackandtrace nebo můžete kontaktovat naši zákaznickou linku, kde vám rádi poradíme.

Mohu vrátit zboží bez udání důvodu?

Samozřejmě, nepoužité zboží lze vrátit bez udání důvodu do 14 dnů. Pro více informací klikněte zde.

Jaké jsou vaše zásady testování na zvířatech?

Společnost L’Oréal netestuje na zvířatech žádné své produkty ani použité ingredience a to nikde na světě, ani tímto nepověřuje žádné další subjekty.

 

Ve výjimečných případech mohou testy požadovat místní úřady z bezpečnostních či právních důvodů. Vice informaci je k dispozici zde.

 

Máte jiný dotaz?

Kontaktujte nás zde.

Kontakt